T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS NIEUWS LOGIN HOME

 beschikbaar?



Technisch / Facilitair Manager

Technisch / Facilitair Manager

Werkervaring interimmanager

April 2017 – Heden Vastgoedmanagement
Technisch Manager a.i.
• Technisch, financieel en administratief verantwoordelijk voor het technisch beleid in de beheerde vastgoedportefeuilles.
• Afsluiten van onderhoudscontracten, toezicht en sturing op de opgedragen werkzaamheden.
• Het verzorgen van de correspondentie, administratie en rapportages ten behoeve van bovengenoemde werkzaamheden.
• Het onderhouden van intensieve contacten met opdrachtgevers, huurders, leveranciers en derden

Maart 2017 – Heden Management
ZZP
Techniek, vastgoed en hospitality lopen als een rode draad door mijn leven. De diversiteit van werkzaamheden in deze sectoren trekt mijn aandacht. Hiervoor heb ik bij verschillende management & adviesbureau’s diverse functies bekleed en veel kennis en ervaring opgedaan.
Mijn doel is om in de rol van interim manager het verschil te maken. Met passie geef ik invulling aan de functie en zal op een plezierige en tactische wijze samenwerken met de betrokken collega’s om de aangeboden uitdaging tot het gewenste resultaat te brengen. Hierin ben ik een teamspeler die zijn ontwikkelde vaardigheden op een natuurlijke manier zal gebruiken. Als professional weet ik gemakkelijk de juiste verbindingen te maken en te onderhouden.

Maart 2015 – December 2015 Wellness & Healthclub Newstyle
Vestigingsmanager
Taken en verantwoordelijkheden
• Dagelijkse leiding vestiging Newstyle Thorbecke b.v., aansturing en begeleiding vijf personeelsleden, werkrooster/vakantieplanning, personeelsadministratie, salesrapportages

September 2014 – maart 2015 Harten voor Sport
Medewerker
Taken en verantwoordelijkheden
• Subsidieaanvraag bedrijfssporten Sportimpuls 2015 (toegekend)
• Onderzoek haalbaarheid Centrum Gezonde Leefstijl en Educatie


Januari 2013 – september 2014 Festival deBeschaving
(Technisch) Producent
Taken en verantwoordelijkheden
• Verantwoordelijk voor begroting, planning en draaiboeken
• Afstemming met politie & brandweer; vergunningaanvraag
• Aansturing van de diverse werkgroepen waaronder vrijwilligerscoördinatie, marketing, droge horeca, studentenprojecten en vrijwilligers (100+)

Juni 2007 – december 2012 Grontmij Vastgoedmanagement
Senior Technisch Manager
Taken en verantwoordelijkheden
• Afsluiten van onderhoudscontracten, toezicht en sturing op de opgedragen werkzaamheden.
• Het verzorgen van de correspondentie, administratie en rapportages ten behoeve van bovengenoemde werkzaamheden.
• Het onderhouden van intensieve contacten met opdrachtgevers, huurders, leveranciers en derden
• Aansturing & coaching junior Property Managers
• Financieel en administratief verantwoordelijk voor het technisch beleid in de beheerde vastgoedportefeuille(s) voor diverse pensioenfondsen, beleggers en vermogensbeheerders


2006 – 2007 Spect Gebouwenconsult bv
Projectleider

Taken en verantwoordelijkheden:
• Advies, voorbereiding, planning en projectafwikkeling van renovatieprojecten voor diverse grote opdrachtgevers.
• Verantwoordelijk voor voortgang en financiële afhandeling

Opleiding interimmanager

• VCA VOL Certificaat 2012
• NLP (NLP Academie) Certificaat 2011
• Post HBO Vastgoedmanagement (RVGME) Diploma 2010
• Conditiemeting NEN 2767 Certificaat 2009
• Brandveiligheid gebouwen (SBO) Certificaat 2004
• Projectmanagement (Hogeschool Utrecht) Certificaat 2001
• MTS Diploma 1993
• Hogere Laboratorium School (HLO) Propedeuse1989
• HAVO

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

ondernemerschap, voortgang bewaken, resultaatgerichtheid, besluitvaardigheid, klantgerichtheid, flexibiliteit, integriteit, aanpassingsvermogen

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels, Duits

 beschikbaar?